مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-12سياسي

فارس من| سهام عدالت تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود


برای برگزاری مجامع شرکت های سهام عدالت 4 تا 5 جلسه با شورای عالی بورس و رییس سازمان خصوصی سازی برگزار شد تا به یک وحدت نظر برسیم و امیدوارم تا یک ماه آینده مسئله سهام عدالت تعیین تکلیف شود.

- بهمن عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد تعیین تکلیف سهام عدالت و جایگاه بخش تعاون در مدیریت آن اظهار داشت: بعد از آزادسازی سهام عدالت در سال 99 مردم مالک سهام شدند، اما متأسفانه مدیریت آن واگذار نشد، در حالی که در سخنان مقام معظم رهبری هم اشاره شده است که چون سهام عدالت به مردم تعلق گرفته است، باید مدیریت آن هم مردمی شود.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت سهام عدالت در دست دولت است، اما در شورای عالی بورس این پیشنهاد مطرح است که روی الگوهای مختلف نحوه مدیریت سهام عدالت کار شود.

به گفته وی، قرار است مالکیت سهام عدالت دست سهامداران باشد، اما مدیریت آن به دست افراد حرفه ای سپرده شود، بنابراین نظرات مختلفی مطرح است و به زودی به یک جمع بندی خواهیم رسید که دارایی سهام عدالت برای شرکت های سهامی عام عدالت استانی باشد، همچنین برای برگزاری مجامع شرکت های سهام عدالت هم 4 تا 5 جلسه با شورای عالی بورس و رییس سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم تا به یک وحدت نظر برسیم و امیدوارم ظرف یک ماه آینده مسئله سهام عدالت تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سهام عدالت تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود

فارس من| سهام عدالت تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود